PAR MUMS

Mūsu pirmsskolas izglītības iestāde strādā pēc pirmsskolas izglītības programmas 01011111

Darba laiks:

No 7.00  līdz 19.00 (darbdienās)
Grupu skaits: 11     
Bērnu skaits: 232 bērni vecumā no 1,5 -7 gadiem.

 

Mūsu pirmsskolas izglītības iestādē strādā:

  • Pedagoģiskais personāls: 28 darbinieki.
Vadītāja : Liene Kazaka
Metodiķe : Ineta Kromane
Mūzikas skolotājas : Guna Dālmane un Inaga Treija
Sporta skolotāja : Laila Āboliņa
Logopēds : Egita Apša
  • Saimnieciskais personāls: 30 darbinieki.

 

MŪSU SIMBOLS – gudrā vārna Gaida.

 Cik svarīgi,

ja tevi vienmēr kāds gaida!

 

Mūs katru rītu sagaida
Gudrā vārna Gaida,
kura cītīgi vēro
mūsu dienas un nedienas,
mūsu priecīgos un bēdīgos brīžus.

 

 Viens no pirmsskolas galvenajiem uzdevumiem ir VESELĪGS DZĪVESVEIDS (Lejupieladēt prezentāziju)

ESAM PAR:
SEZONĀLU UN VIETĒJO PĀRTIKU!
ATBILDĪGU ĒDIENA PATĒRIŅU!
MAZDĀRZIŅA IERĪKOŠANU!
 
PĀRVIETOŠANOS DABAI DRAUDZĪGI!
AKTĪVU UN KUSTĪGU DIENU!
RESURSU TAUPĪŠANU VISUR!

 

   PIRMSSKOLAS DARBĀ IZMANTOJAM
Ekoskolu programmas mērķus un uzdevumus.

 

Par sasniegumiem vides izglītībā
un vides aizsardzības veicināšanā
 trīs gadus esam saņēmuši
 
 

ZAĻO KAROGU    

        

 

 

Esam"Cūkmena detektīvi"-

jau ceturto gadu!!!

"Cūkmena detektīvi" ir
AS "Latvijas valsts meži" ekoprogramma pirmsskolām:
5 - 7 gadus jauniem bērniem.
Tās mērķis ir rosināt bērnos atbildību pret vidi,
vairojot izpratni par vērtīgo un lieko dabā.
Bērni kopā ar pedagogu programmas ietvaros
soli pa solim atklāj dažādus meža noslēpumus
un kļūst par īstiem Cūkmena detektīviem!
 
 

 

 

Mēs lepojamies ar savu PELDBASEINU!

Pirmsskolas vecuma bērniem

peldēšanas galvenais uzdevums ir

  • bērnu norūdīšana,
  • aizsargspēju radīšanapret dažādām saaukstēšanās slimībām,
  •  pareizas stājas veidošana.

 

 

ŠOBRĪD BASEINS ATVĒRTS TIKAI MŪSU PIRMSSKOLAS AUDZĒKŅIEM!

 

 

 

   

MŪSU PIRMSSKOLĀ!

APMĀCĪBU PROGRAMMA PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU VECĀKIEM

„BĒRNU EMOCIONĀLĀ AUDZINĀŠANA” (BEA)


Kad ģimenē ienāk bērns, vecākiem jāprot ne tikai aprūpēt bērnu fiziski.
Tikpat svarīgi ir prast atbildēt uz bērna emocionālajām vajadzībām, kas spēlē neatsveramu lomu mazā cilvēka attīstībā. Tomēr vecāki bieži vien nonāk neizpratnē - kāpēc viņš mani neklausa? Kā viņu disciplinēt? Varbūt esam viņu pārāk izlutinājuši? Saprotot bērna attīstības gaitu - ko bērns savā vecumā spēj un ko vēl nespēj, mēs varam daudz veiksmīgāk ar mazuli sadarboties un pakāpeniski palīdzēt viņam apgūt vecumam atbilstošās prasmes. Turklāt izpratne nomierina – mēs negaidīsim no bērna to, kam viņš vēl nav gatavs.