PAR MUMS

Mūsu pirmsskolas izglītības iestāde strādā pēc pirmsskolas izglītības programmas 01011111

Darba laiks:

No 7.00  līdz 19.00 (darba dienās)
Grupu skaits: 11     
Bērnu skaits: 238 bērni vecumā no 1,5 -7 gadiem.

 

Mūsu pirmsskolas izglītības iestādē strādā:

  • Pedagoģiskais personāls: 27 darbinieki.
Vadītāja : Iveta Vāvere
Vadītājas vietniece izglītības jomā: Ineta Kromane
Mūzikas skolotājas : Monta Šmite, Inga Valtere
Sporta skolotājs : Jurģis Zumbergs
Logopēde: Beāte Grīsle
Sociālais pedagogs : Līva Pētersone
 

 

SAZINĀŠANĀS AR VECĀKIEM

 

Mēs esam priecīgi paziņot, ka Eliis bērnudārzu tiešsaistes sistēma tagad pieejama arī mūsu pirmsskolā.
 
Eliis ir unikāls risinājums bērnudārzu vadītājiem, skolotājiem, pašvaldībām un vecākiem. Eliis ir viegli lietojama sistēma, kas iekļauj ikdienas dienasgrāmatas, nedēļas un mēneša plānotājus, atskaites un statistiku, dokumentu menedžmentu, pasākumu kalendāru, iekšējo saziņu, attīstības plānus, atgādinājumus un daudz citas unikālas bērnudārza menedžmentam nepieciešamās lietas.

 

VECĀKI KATRU DIENU VAR UZZINĀT PAR SAVA BĒRNA GAITĀM PIRMMSKOLĀ, TAI SKAITĀ, REDZĒT SKOLOTĀJU IEVIETOTĀS FOTOGRĀFIJAS, PASĀKUMU VIDEO, ĒDIENKARTI UN CITU SVARĪGU UN AKTUĀLU INFORMĀCIJU.

 

Piesakot bērnu pirmsskolā, bērna vārds un uzvārds, grupiņa - jau ir ievietots Eliss sarakstā, bet vecākiem jāreģistrē sava dalība Eliss elektroniski ar savu e-pastu un paroli.
Vairāk informācijas par Eliis atradīsiet mājas lapā www.eliis.lv un zvanot uz informācijas tālruni - 20548786
 

 

 

 

MŪSU SIMBOLS – gudrā vārna Gaida.

 Cik svarīgi,

ja tevi vienmēr kāds gaida!

 

Mūs katru rītu sagaida
Gudrā vārna Gaida,
kura cītīgi vēro
mūsu dienas un nedienas,
mūsu priecīgos un bēdīgos brīžus.

 

 Viens no pirmsskolas galvenajiem mērķiem ir VESELĪGS DZĪVESVEIDS (Lejupieladēt prezentāziju)

ESAM PAR:
SEZONĀLU UN VIETĒJO PĀRTIKU!
ATBILDĪGU ĒDIENA PATĒRIŅU!
MAZDĀRZIŅA IERĪKOŠANU!
 
PĀRVIETOŠANOS DABAI DRAUDZĪGI!
AKTĪVU UN KUSTĪGU DIENU!
RESURSU TAUPĪŠANU VISUR!

 

   PIRMSSKOLAS DARBĀ IZMANTOJAM
Ekoskolu programmas mērķus un uzdevumus.

 

Par sasniegumiem vides izglītībā
un vides aizsardzības veicināšanā
 trīs gadus esam saņēmuši
 
 

ZAĻO KAROGU    

        

 

 ESAM IESAISTĪJUŠIES PROGRAMMĀ 

 "BĒRNIEM DROŠS UN DRAUDZĪGS BĒRNUDĀRZS"

Pirmsskola ir pirmā vieta, kur bērns no ģimenes nonāk iestādes vidē, tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi, lai šī vide būtu bērniem droša un draudzīga, bērna vecākus iesaistoša un atbalstoša, iestādes darbiniekus izglītojoša un stiprinoša, kā arī lai iestādē īstenotos bērna attīstības vajadzībās centrēta pieeja.

Palīdzot virzīties uz šo mērķi, divas nevalstiskās organizācijas – biedrība Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācija un nodibinājums Centrs Dardedze - ir izveidojušas preventīvu programmu pirmsskolas izglītības iestādēm "Bērnam drošs un draudzīgs bērnudārzs".

 
 

 

 

Esam"Cūkmena detektīvi"

 

"Cūkmena detektīvi" ir AS "Latvijas valsts meži"
ekoprogramma pirmsskolām:
5 - 7 gadus jauniem bērniem.
 
 
Tās mērķis ir rosināt bērnos atbildību pret vidi,
vairojot izpratni par vērtīgo un lieko dabā.
Bērni kopā ar pedagogu programmas ietvaros
soli pa solim atklāj dažādus meža noslēpumus
un kļūst par īstiem Cūkmena detektīviem!
 
 

 

Mēs lepojamies ar savu PELDBASEINU!

Pirmsskolas vecuma bērniem

baseina nodarbību galvenais uzdevums ir:

  • bērnu norūdīšana,
  • aizsargspēju radīšana pret dažādām saaukstēšanās slimībām,
  •  pareizas stājas veidošana.

 

 

 

 
SENSORĀ ISTABA
TELPA,
kura radīta,lai piepildītu cilvēka iekšējo pasauli 
ar relaksācijas vai stimulācijas sajūtām.
TELPA,
kurā ir multi sajūtu kokteilis (redzes, dzirdes, taustes, smaržas u.c.)
rosina vienreizēju cilvēka uztveres un maņu reakciju un harmoniju. 

 

Nodarbības sensorajā istabā ir ietektas šādos gadījumos:

  • neirotisks stāvoklis
  • adaptācijas traucējumi
  • emocionālās sfēras traucējumi (bailes, noslēgtība)
  • stress, psihoemocionāls uzbudinājums
  • traucējumi uzvedībā (agresivitāte)
  • hiperaktivitātes vai uzmanības deficīta sindroms
  • pavājinātas sensorās funkcijas (redze, dzirde, tauste)
  • runas vai psihiskās motorikas attīstības aizture
  • veiglas autisma formas

 

Nodarbības sensorajā istabā notiek gan individuāli,
gan arī grupās sociāla pedagoga vai pedagoga vadībā.