PAR MUMS
Mūsu pirmsskolas izglītības iestāde strādā pēc pirmsskolas izglītības programmas 01011111
Darba laiks:
Mūsu pirmsskolas izglītības iestādē strādā:
- Pedagoģiskais personāls: 27 darbinieki.
SAZINĀŠANĀS AR VECĀKIEM
MŪSU SIMBOLS – gudrā vārna Gaida.
![]() |
Cik svarīgi, ja tevi vienmēr kāds gaida!
Mūs katru rītu sagaida
Gudrā vārna Gaida,
kura cītīgi vēro
mūsu dienas un nedienas,
mūsu priecīgos un bēdīgos brīžus.
|
Viens no pirmsskolas galvenajiem mērķiem ir VESELĪGS DZĪVESVEIDS (Lejupieladēt prezentāziju)
PIRMSSKOLAS DARBĀ IZMANTOJAM
Ekoskolu programmas mērķus un uzdevumus.
Par sasniegumiem vides izglītībā
un vides aizsardzības veicināšanā
trīs gadus esam saņēmuši
ZAĻO KAROGU |
![]() |
ESAM IESAISTĪJUŠIES PROGRAMMĀ "BĒRNIEM DROŠS UN DRAUDZĪGS BĒRNUDĀRZS" Pirmsskola ir pirmā vieta, kur bērns no ģimenes nonāk iestādes vidē, tāpēc ir ārkārtīgi svarīgi, lai šī vide būtu bērniem droša un draudzīga, bērna vecākus iesaistoša un atbalstoša, iestādes darbiniekus izglītojoša un stiprinoša, kā arī lai iestādē īstenotos bērna attīstības vajadzībās centrēta pieeja. Palīdzot virzīties uz šo mērķi, divas nevalstiskās organizācijas – biedrība Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācija un nodibinājums Centrs Dardedze - ir izveidojušas preventīvu programmu pirmsskolas izglītības iestādēm "Bērnam drošs un draudzīgs bērnudārzs". |
|
|
Esam"Cūkmena detektīvi"
"Cūkmena detektīvi" ir AS "Latvijas valsts meži"
ekoprogramma pirmsskolām:
5 - 7 gadus jauniem bērniem.
Tās mērķis ir rosināt bērnos atbildību pret vidi,
vairojot izpratni par vērtīgo un lieko dabā.
Bērni kopā ar pedagogu programmas ietvaros
soli pa solim atklāj dažādus meža noslēpumus
un kļūst par īstiem Cūkmena detektīviem!
|
Mēs lepojamies ar savu PELDBASEINU!Pirmsskolas vecuma bērniem baseina nodarbību galvenais uzdevums ir:
|
![]() |
SENSORĀ ISTABA
TELPA,
kura radīta,lai piepildītu cilvēka iekšējo pasauli
ar relaksācijas vai stimulācijas sajūtām.
TELPA,
kurā ir multi sajūtu kokteilis (redzes, dzirdes, taustes, smaržas u.c.)
rosina vienreizēju cilvēka uztveres un maņu reakciju un harmoniju.
Nodarbības sensorajā istabā ir ietektas šādos gadījumos:
Nodarbības sensorajā istabā notiek gan individuāli,
gan arī grupās sociāla pedagoga vai pedagoga vadībā.
|
|